A Google Shopping teljesen új távlatokat nyitott meg Magyarországon is az online kereskedelemben. A tavaly nyáron bevezetett vadonatúj rendszer lényege, hogy képpel, árral és a bolt nevével listázza ki és jeleníti meg a keresett termékeket. Ez a hirdetési felület ötvözi a keresési és a tartalmi hirdetések előnyeit hozzáadva egyéb funkciókat is, mint az ár összehasonlítás, eladók, méretek és egyéb paraméterek. Egyre több webáruház kezdi megismerni és használni. Az árösszehasonlító weboldalak elsőként csaptak le rá, felismerve az új lehetőségeket és maguk után húzva ezzel egyre több interneten jelen lévő céget is. A hagyományos keresési hirdetéseknél sokkal hatékonyabb, hatalmas előnyöket tartogat azon webáruházak számára, amelyek versenyképes árakkal rendelkeznek. Ezzel az új módszerrel teljesen fellendíthető egy vállalkozás, persze ehhez jó internetmarketinges szakember szükséges és nagyon jó stratégia. Már most láthatjuk, hogy szinte verhetetlenül szárnyalnak azok a weboldalak, amelyek jó előrelátással rendelkeznek, megfelelő informatikai tudással és háttérrel biztosítják piaci sikeres helyzetüket. Kérdés, hogy ezek mellé fel lehet-e zárkózni? A válasz egyértelműen igen akkor, ha naprakész tudással és tapasztalatokkal rendelkező szakember dolgozik ezen. Fontos, hogy a weboldalról csak olyan termékeket érdemes ebben a rendszerben meghirdetni, melyeket nagy mennyiségben és versenyképes áron tudunk értékesíteni. Ha valaki úgymond „rákap” egy weboldalra, azt az ügyfelet könnyebben meg lehet tartani személyre szabott ajánlatokkal, hírlevelekkel. Azok a cégek mindig előnyben vannak, akik hamar felismerik az új lehetőségeket és élnek is ezzel. Szükséges tehát haladni a korral és az új vívmányokkal.
Previous Post
Közös célok: csap...
Next Post
Színes, figyelemfel...
Legutóbbi hozzászólások